6 Maj/ Godmorgon

Idag är de tisdag och jag är redan klar och jag börjar halv tio. Jag kunde lika gärna somnat om till åtta :) Men jag trodde att jag var lite långsam nu på morgonen, men jag har bara varit uppe i 45 minuter och jag är klar, jag kan vara riktigt snabb ibland fakist :) .T ska ringa mig alldeles strax, han ska till busse. Sen ska han åka till mig idag ! :) Jag har fått massa söta sms denna morgon ! Fast de är typ en kedjebrev men de är super gulligt !
Jag kanske hinner äta nu ? Snart, jag orkar inte just nu.
Jag har faktist utsläppt idag ! Första gången på länge jag går med utsläppt till skolan, haha. Men de åker nog upp sen iaf. Men de gör inget ! :)
Nej nu ska jag hitta nåt och äta och slå på tvn eller nåt :)
Skriver antaligen mer ikväll, puss på er trogna läsare !

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du får en bra dag bönan :)

2008-05-06 @ 18:02:51
URL: http://murriis.blogg.se
Postat av: sanne

haha , lina du hade inte alls utsläppt :)

2008-05-06 @ 18:22:12
Postat av: Lina

Jag satte upp de sen, jag orkade inte ha utsläppt ! De är bara jobbit ;)

2008-05-07 @ 15:24:01
URL: http://www.flachsbinderl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0