5 Maj / Måndag

Då var de måndag igen och veckan har börjat. Nu gäller de bara att kämpa på tills veckans slut igen, precis som förra och förrförra. Men de ska nog gå bra ! Bara jag pluggar och inte ger upp så är jag på god väg.
Förresten, godmorgon. Hur är de med er denna morgon ? - Seg ? För mig del är de ganska bra, jag mår rätt illa och jag har ingeaning varför. De var när jag skulle föna mitt hår som huvudet började snurra lite, men nu har de mesta gått över, lite luft gjorde susen :).
Måndag .. vad ska jag göra idag ? De är ingen tjejgrupp idag eftersom att Marie är sjuk. Jag ville verkligen dit idag ! Vi har alltid så roligt där ! Men de blir väl att jag pluggar lite smått idag så jag kommer igång med de jag ska ha prov i och så.
Thomas är så smart att han glömde sitt busskort här igår, haha. Smart hjärtat. Men du får faktist de imorgon :).
Klockan börjar närma sig halv åtta och jag ska väl ta på mig skorna och börja gå mot Sanne som väntar på mig, haha.
Jag slutar vid fyra idag så jag här hemma ca halv fem - fem. Skriver kanske mer ikväll eller imorgon !
Ha en trevlig fortsatt dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0