5 maj/ godnatt

Klockan är bara runt nio, jag hade tänk att skriva ett litet godnatt inlägg innan jag kryper ner i sängen och slår på tvn och väntar på att T ska ringa :) .Han ska ringa mig vid tio så jag får hålla mig vaken ! Vi har faktist inte pratat så mycket idag, bara nu ikväll. Han ringde mig när jag satt på lektion idag, råkade svara men jag la på efter si så där 3 sekunder. Han hörde antagligen hela min klass som skrek, haha.
Mami har möblerat om i mitt rum, men inte spec mycket. Hon har flyttat på kistan och byron, och lite på data/tvn.
De blev ju inte mycket skrivande denna kväll.
Är de lite knas för er ockå när ni ska sätta in bilder ? Jag kan bara sätta in en bild sen vill inte datan mera. Jag som vill sätta in jätte fina bilder när vi va i sjöstugan, jag tog massor av fina bilder på vattnet och på Thea :) . Hon är bara fem år och älskar att stå framför kamran. De är härligt tycker jag, hon är ju duktig också ! Hon vet vad hon ska göra minsann :) .
Men nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska jag krypa ner i min sköna säng och kolla lite på tv & tänka lite.
Puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0