4 Maj / kväll

God kväll bloggisar ! Sitter och pratar med min kära kusin om vad som hände igår. Blev bråk i tyresö tydligen .. Lite onödigt men vad ska man göra ? Grabbar är som dom är. Finns inte så mycket att göra åt.
Iaf, min dag idag har varit ganska lugn, har varit ute i solen och grillat och haft de mysigt med familjen och Thomas ! Vi spelade fotboll och bara umgicks, riktigt mys faktist.
Sanna var här hela dagen också :) . Vi vaknade av att Thomas ringde och väckte oss vid tio eller nåt. Jag var helt död ! Men tillslut kom vi upp och gick ut på baksidan till mami som satt och läste. Vi satt med henne i solen kanske i en timma. Sen när vi kommer in ringer T och säger att han är i gullmars, och vi hade inte ens hunnit duschat ! Haha, men vad ska man göra ? - På med mjukisarna och gå och möta min underbaraste. Hans fot ser ut att ha blivit bättre. Han ramlade på en jordhög eller nåt när Pontus jagade han och så poff pang, så var hans fot trasig. Men nu har den blivit lite bättre, han kan gå på den iallafall, de är huvudsaken.
Igår var Sanna och jag och solade solarium och ni tror inte att jag har blivit bränd på skinkorna ? - Jojomensan, de har jag. Och i ansiktet också, glömde stänga av förstärkaren, haha, men de är smällar man får ta ibland !
Men nu hade jag tänk att hoppa in i duschen och sen ficxa lite i mitt rum och få tag på T.
Puss.
image100
Jag älskar dig, Thomas.

Kommentarer
Postat av: Malin

Naaw tussebild :)

2008-05-05 @ 00:11:27
URL: http://murriis.blogg.se
Postat av: Anonym

söta ni e :)
thomas bror

2008-05-06 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0