30 Maj / Sista inlägget.

Sista inlägget innan jag far till Katrineholm med syster, bröder och Dino :). Blir alldeles strax hämad av syster och Dino.
Anyway, idag hade jag bara två lektioner. Först hade vi NO omprov, men de gick bra sa Roger. Sen hade vi en timma lunch och vi satt i solen och åt glass, hur gott låter inte de ? Men iaf, efter lunchen då hade vi slöjd, men jag behövde inte gå på den för att jag inte hade nåt att göra där. Hon sa att dom sa va klara fick gå eller sitta kvar och göra nåt litet. Vi valde att sitta kvar och prata, bara vi tjejer :). Sen vid ett började vi röra oss hemåt, jag, Bella, Sanne och Lydia gick och pratade om allt&inget. Riktigt skönt att få ur sig saker som man inte fått förr. Men vi satte oss vid tuben och satt där i en timma och pratade. Men nu ska jag leta efter ett spel och äta lite. Skirver mer på söndag kväll eller på måndag ! Puss och kram, ha en trevlig helgt och sola mycket ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0