29 Maj / Skolan

Hejhej, jag sitter här i skolan och jobbar lite matte. Uffe kommer bli galen om han ser mig sitter och skriver blogg men jag får försöka skriva ett inlägg lite snabbt, jag skrev ju inte ett imorse.
Idag ska jag träffa Thomas, och jag tror vi ska rensa lite i mitt rum eftersom att jag har så mycket saker som jag inte ens behöver. Och nu har dom tagit kistan som ska stå i mitt rum så allting ligger på golvet ! :O
Jag blir galen.
Anyway, snart slutar jag iaf :). Så skönt. Komma hem, men jag måste plugga lite ikväll också. Ska be Thomas om hjälp. Imorgon börjar jag vid tio, lite sovmorgon. Lite smått skönt tycker jag. Vi har bara två lektioner, NO och slöjd. Jag har prov i NO. Men jag ska sätta mig och plugga lite ikväll så de ska nog gå bra.
Nej men nu ska jag fortsätta jobba med mitt. Morsing !

Kommentarer
Postat av: Malin

när ska du rensa kläderna då? haha
det är dax snart :D:D

2008-05-29 @ 15:41:21
URL: http://murriis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0