28 Maj / Underbar dag

Godmorgon morgon bloggar ! :)
De är verkligen härligt väder ute idag ! Jag va precis ute med lillen och gick en liten runda med henne, och vet ni vad hon gör ? Hon sätter sig i solen och vägrar gå, och står och drar i kopplet men hon vägrar, hon skulle sitta kvar där. Men tillslut så gav hon upp och gick med minimatte :).

Jag börjar få lite ont i halsen, jag tror jag sa de igår i nåt inlägg. Men iaf, de har blivit värre :O. Men jag pratade med mami och vi kom fram till att om jag inte hade feber så skulle jag inte vara hemma :). De tycker jag va bra iaf.

Idag ska jag träffa Thomas också, han skulle ientligen rint mig nu på morgonen men icke. Inget litet gulligt morgon samtal här inte, haha. Men han hör väl av sig sen eller så har han försovit sig eller så missade han nästan bussen ;). De skulle faktist inte förvåna mig (a).
Men nu orkar jag inte skriva mera, vi hörs senare. Puss och kram !

Bilden ovan är våran tårta som vann :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0