28 Maj / Omogona snoris.

Vem är den omogna snorisen som skriver komentarerna i min blogg ?
Har du inget bättre för dig än att sitta och skriva dom ? Jag börjar faktist tappa tålamodet för dig. Och jag måste antaligen veta vem du är för att jag tror inte de kommer en människa från ingenstanns och börjar skriva såna komentarer till en som dom inte ens känner ?
Stackars lilla dig, har du inget bättre för dig än att sitta och skriva såna komentarer till folk ? HAHAHA ! Jag tycker faktist synd om dig :).

Kommentarer
Postat av: sanna

GO, LINA. GO,GO. GO LINA!

2008-05-27 @ 11:33:31
URL: http://sannasvedberg.blogg.se
Postat av: Janette

Du som skriver komentarerna.. Berätta vem du är, töönt ! :)

2008-05-29 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0