28 Maj / Åhfy.

Nej jag känner mig helt död faktist. De skulle vara lite smått skönt att gå hem och lägga sig, men nej de ska jag inte göra. Jag slutar änåd tidigt idag så de spelar ingen roll. Efter denna lektion har jag idrott och jag ska vara med. Jag har inget lust med de, men jag måste. Gud vad mycket jag gnäller som Hanin säger. Men idag är de en gnäll dag, de är ingen bra dag. Jag har ont i halsen och känner mig seg. Jag har inte lust att vara här just nu.
Men de är bara att köra på. Dagen är snart slut .. om några timmar.
Jag har verkligen ingen ork idag.

Efter skolan ska jag hem till Sanne och plugga lite, sen ska jag klippa mig vid fyra och min kära vän Sanne ska följa med :). Tack gullan.
Snart kommer min bikini som jag har beställt också, den skulle komma i början på juni så de kommer väl snart :). Jag längtar .. Jag vill verkligen se den i verkligheten för i tidningen var den ju skit snygg ! Hoppas bara den är lika snygg i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0