27 Maj / Godmorgon !

Godmorgon bloggisar.
Jag tycker jag har varit lite smått dåligt på att skriva i bloggen i helgen faktist, de har bara blivit några få inlägg om dagen, men jag har haft planer hela helgen. Men nu är jag igång igen :). Fast planer hela veckan har jag, och då menar jag hela veckan, idag ska jag antingen åka och köpa jeans eller vara med på tjejgruppen, jag vet inte än för jag har inte pratat med papi, på tisdag ska jag träffa Thomas :). På onsdag klipper jag mig. På torsdag ska jag träffa Thomas, och på fredag åker jag till katrineholm med mami, Charlie, Vincent, Jocke, och kanske Malin och Dino. Vi ska måla där nere i våran lilla sjöstuga :).
Sen nästa helg ska jag försöka smita iväg hem till Thomas :).

Nu sitter jag här med tre flätor i håret, alltså, ena sidan av håret är flätat och andra inte. Men ena sidan blev konstig, den blev inte lika lockig och fin som den andra. Så jag gjorde tre flätor igen :). Hahah.
Jag känner att jag har lite ont i handleden :O. Men de kanske är från när Thomas och jag ramlade ? Jag har ju värsta blåmärket sen vi gjorde de, haha. Och Thomas kunde inte låta bli att trycka på de igår så jag låg och skrek, haha. De var hemskt.
Men vad har ni gjort i helgen ? :). Har ni haft de trevligt ?
Min helg har varit toppen, om man bortser från en sak som jag inte vill ta upp eftersom allt är bra nu :).  Jag har varit inne i stan med Hanin och shoppat lite :).
Och igår (söndag) var de morsdag, köpte ni nåt till henne ?
Jag köpte tyvärr ingeting, men jag hängde upp en lapp på dörren där de stod " Världens bästa mami, jag älskar dig." Och sen en bild på mami och mig som är super gammal ! Hon blev glad iaf :). Men jag kanske får ta och köpa en ros eller två till henne som en liten försenad morsdagpresent.
Men nu måste jag fortsätta med de jag slutade med, alltså håret. För annars blir jag aldrig klar !
Pusshej !
image120
(Bilden ovan visar bara en liten del av tunikan jag köpte i lörsdags.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAH, jävla aneroxiabarn

2008-05-26 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0