27 Maj / En kopp te.

Hej bloggen. Jag kom hem för ungefär tio minuter sen, jag gick med Thomas till bussen och sen fasnade jag med Strutsi och Perwin :).
Och just nu sitter jag med en kopp vanligt te, de är gott och skönt för halsen ! Sanna sa att hon tyckte att jag skulle gå till doktorn eftersom jag drack ur samma flaska som henne och hon har halsfluss, så vi får se hur de blir med den saken. De kanske blir en runda till farbror doktorn.
Imorgon ska jag klippa mig, spännande spännande :). Jag är lite nervös själv för jag vet inte om de blir bra, men i västa fall växer ju håret ut igen som tur är ! Men de ska bli lite roligt och prova nåting nytt, inte bara vara kvar och se ut som man alltid gör, utan nåt nytt. De ska bli kul.

Jag och Thomas låg och kollade på andra sidan häcken idag, jag är inte förvånad, vi båda tycker ju om barnfilmer, haha de är de bästa :). Men jag kollade inte så mycket utan jag somnade. Sen när jag vaknade så vaknade jag inte i en varm famn, nej icke. Thomas låg på andra sidan sängen :O.
Lina - Varför ligger du så långt bort för ? :O
Thomas - Men du är ju så varm !
Lina - Nej de är jag inte, jag är ju skit kall !
Haha kall ? Nej du, jag va varm. Men de skulle ju ändå vara lite smått mys att vakna i en varm famn, spec nu när man är lite små krasslig (Stavning?) :). Eller vad tycker ni, skulle inte ni tycka de var mysigt att vakna upp i en varm famn när man har ont i halsen ?
Äsch, kärlek får jag i vilket fall :).
Men nu mina vänner ska jag dricka upp mitt te sen ska jag duscha en snabbis, puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0