27 Maj / En intervju med Sanne.

Hejsan hejsan !
Nu sitter jag här i datasalen igen med Sanne och vi intervjuar varandra.
Jag satt och skrek på Anno nyss för hon förstörde allt jag höll på med ! :O
Hon skulle börja hålla på att fixa med massa skit på min data för jag gjorde trydligen fel, men då gjorde hon så att mellanslaget käkade upp allt när man tryckte på den, jag blev verkligen galen !
Sen tar nån Sannes mobil och jag lackar ännu mer, men nu är jag lugnt.
Idag blir de nog morris, vi ska ha tårttävling ! Hahah, skit kul ! :)
Och jag ska lät vinna (a). Hahah, jag kan inte ens baka ;).
Men jag har kamran med mig så jag ska be Marie ta lite bilder :)
Men nu ska jag fortsätta med att prata lite med Sanne, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0