25 Maj / Godmorgon.

Godmorgon bloggen !
Allt bra med er ? - Med mig är de toppen, känner mig lite trött men de är bara för jag klev nyss upp ur sängen :).
Jag ska ta bussen 13.20 till gullmars och möta Thomas där.
Jag ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig så jag blir klar nångång.
Vad mer finns de att skriva ? De är ju bara morgon och de har inte hänt så mycket.
Igår gick jag och la mg vid halv ett, sen låg jag och kollade lite på mobilen och finulade lite med den, sen däckade jag som ett litet barn. Jag sov i papis säng och den är ju gudomlig att sova i, de är galet. Man sover grymt bra i den, haha. Den ska jag sno :).
Men nu ska jag hoppa in i duschen, skriver mera senare. Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0