24 Maj / Shopping.

Hejsan hejsan ! Jag kom hem för sisådär 20 minuter sen, jag har varit i stan hela dagen med Hanin :).
Jag hittade ett par skor, ett par örhängen, en rouge (Stavning?) och en tunika.
Kan sätta in lite bilder imorgon eller nåt :).
Nu kanske jag går hem till Elise eller så går jag till Malins jobb och tar de lugnt där. Kanske kollar vad Dino gör ? Men han jobbar antagligen. Äsch, vi får se vad jag gör, just nu sitter jag ju här.
Hahaha, när vi satt och väntade på tåget i tc så satt Hanin och gjorde den fulaste minen jag någonsin sätt ! HAHAH ! Jag har bild på de så den sätter vi in imorgon, sry Hanin men jag måste :). Jag skickar en ful bild på mig så kan du sätta in den i din blogg, haha.
Nu kanske jag ska klämma i mig någonting att äta, känner mig lite små hungrig. Jag och Hanin har bara ätit korv idag, haha mumsit.
Imorgon ska jag träffa Thomas, ska försöka dra med han in till stan och kolla på morsdag present, lite sent ute kanske eftersom de är morsdag idag tror jag ? Men vi får se vad jag hittar, nåt förslag kanske ? :)
Jaja, nu orkar jag faktist inte skriva mer, känner mig slut i hela kroppen. PUSS PUSS !

Kommentarer
Postat av: Anonym

knulla?

2008-05-24 @ 21:43:56
Postat av: sanna

haha, du och dina jävla skor ;)
du måste snart köpa en ny garderob frö att du har så mycket skor ju. HAHA !

lilla Lina det är morsdag i morgon (söndag 25maj) HIHI !

2008-05-24 @ 23:34:40
URL: http://www.sannasvedberg.blogg.se
Postat av: sanna

du som komenterade knulla. För det första har hon pojkvän och frö det andra har du inet läst hennes blogg? hon har ju sakt att det bara är onödigt att skriva onödiga komentarer!

2008-05-24 @ 23:40:07
URL: http://www.sannasvedberg.blogg.se
Postat av: Anonym

hon ska träffa thomas som e hennes kille!?
så eftersom att hon inte visste vah dom skulle hitta på ville hon ha förslag o ett bra förslag är att knulla med sin kille ;)

2008-05-25 @ 17:09:38
Postat av: Janette

Alltså jag säger bara: fyfaan vad töntigt att skriva sådär, liksom orka. Du som skriver dessa komentarer borde nog hitta på något annat att göra ! Du ska veta att du är JÄVLIGT töntig. Vem är du egentligen ?

2008-05-29 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0