23 Maj / Ta åt dig av de jag säger för jag menar de !

Hejsan bloggen !
Jag känner mig helt död faktist, jag saknar Thomas så de gör ont och jag är rastlös.
Funderar på ifall jag ska gå och lägga mig snart. De skulle vara lite små skönt att få sova ut, och jag vill att dagarna ska gå fort så de blir söndag så jag får träffa mitt hjärta !
Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att du ska förstå att jag verkligen älskar dig, Thomas.
Snart har vi varit tillsammans i fem månader. Fem hela månader med en sån underbar människa som dig. Jag trodde aldrig att jag skulle få vara med om de här. En sekund utan dig känns som en evighet ..
Förlåt att jag kan göra som jag gör ibland och att jag beter mig som jag gör, men ibland vet jag inte vad jag ska göra. Men en sak vet jag, och de är att jag älskar dig på tok för mycket. Mitt hjärta, min andra halva, min älskling, jag älskar dig verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0