23 Maj / Frukost.

Hejsan svejsan !
Jag sitter här med min "god morgon snygging" - mugg och två mackor. Hur gott som helst !
Iaf, idag är de fredag och jag ska vara med Sanne :). Sen ikväll nångång tar jag bussen hem till papi.
Idag slapp jag gå ut med lillen, mami gjorde de ist, de va lite härligt, för då kunde jag ligga och dra mig i sängen en stund och ta de lugnt när jag väl kommit upp. Nu är klockan runt sju och jag är redan klar, förut va jag ju hur långsam som helst på morgonen ! Hahah,  men nu sätter jag ju bara upp mitt hår så vad spelar de för roll ? :)
Juste, i förrgår beställde jag en ny bikini och en tröja, jag la in bilderna i bloggen för inte så länge sen. Jag är hur nöjd som helst ! Dom kommer i början på juni, de är bra iaf.
Men nu ska jag äta upp frukosten och sen borsta tänderna, hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0