22 Maj / Godmorgon godmorgon !

Godmorgon godmorgon ! Allt bra med er ? - Med mig är de toppen, jag sitter och äter frukost och så har jag varit ute med lillen. Vi tog våran lilla morgon runda. De är inte så kallt ute, men de är inte riktigt ett sommarväder än.
Ja ni, jag har inte så mycket att skriva denna morgon. Jo, igår kväll mådde jag verkligen skit illa ! Jag trodde jag skulle spy. Alltså, de va hemsk ! Men sen somnade jag och när jag vaknade va allt mycket bättre :).
Men nu ska jag trycka i mig frukosten, skriver antagligen mer ikväll för jag har planer idag :).
Morsning.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får en riktig mysig dag!
Puss storesyster

2008-05-22 @ 11:09:43
URL: http://murriis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0