21 Maj / Oherregud

Oherregud vad trött jag är. Jag vaknade av att mobilen ringde. Och de är sjukt vad jag drömmer nu för tiden ! Nu när jag sov drömde jag om Thomas och Patrik, och min pappa och mina syskon och min farfar och allt möjligt.  Jag har väl en sån där drömperiod. Förut hade jag de fast jag drömde mardrömmar :O. Usch, de va hemskt.
Anyway, nu står Jocke och lagar mat och jag bara väntar på att den ska bli klar, jag är hur hungrig som helst !
Han gör pizza, hur gott låter inte de ? :)
Och jag saknar mami ! Jag träffade henne bara en snabbis imorse, och nu känner jag att jag saknar henne. Men vi får hoppas att hon kommer hem snart.
Nej nu ska jag springa till köket och säga att han ska skynda för jag ärhungig, haha, puss ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0