21 Maj / Godmorgon !

Godmorgon bloggen. Jag känner mig lite små seg & hungrig, jag har bara en lektion idag sen slutar jag, men först ska jag till kyrkan och kolla på nåt. Jag vet inte riktigt va de va vi skulle kolla på men de va väl nån sorts av teater om jag inte missuppfattade min lärare. Men iaf, jag är hemma runt 11.30, fast de är inte säkert att jag är de, jag kanske gör nåt med Sanne eller nån rolig människa :). Men om jag kommer hem sen så ska jag slå mig ner och plugga engelska och kanske läsa på lite no, de är ju inte riktigt mig grej de där med no men vad ska man göra ? Man kan ju inte skita i de, nej minsann, här pluggar vi in de :).
Nej men nu ska jag få nånting i magen, tjingpling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0