20 Maj/ Patetisk komentar.

Hejsan bloggen ! Sitter här i skolan och jag läste två komentarer jag fått av nån tjej eller kille, hon/han skrev inte vad hon hette. Jag vill bara säga att jag tycker de är så otroligt omoget och skriva ett min klädstil suger hästkuk, vad är de för liv ? Att sitta och skriva att ett par kläder suger hästkuk ? Hahaha, stackare som inte har nåt bättre för sig så hon/han sitter och skriver sånt. De är så otroligt patetiskt och omoget.
Du som skrev den komentarer de här är till dig ; De kanske är bäst att växa upp. Lägg ner med att komma med onödigt skit som bara kan skapa massa onödiga problem. Du måste väl ändå ha lite mer vett i huvudet. För tillochmed min lillesyster som är fem år vet att man inte ska gå runt och säga så.
Ha en trevlig dag !

Kommentarer
Postat av: Malin

GO LINA! :)
Puss från storsyster

2008-05-20 @ 14:47:14
URL: http://murriis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0