18 Maj / Osminkad är vacker.

TJOHO !
Sitter här i mina mjukiskläder och är osminkad, har bara lite make up på mig och ltie rouge (Stavning?).
 De är toppen skönt ! Jag blev väckt tidigt imorse också, de var Jocke som kom in i Charlinas rum där jag och kusinen sov och vi skulle tydligen åka hem sådär tidigt. Men nu är jag iaf vaken och ska snart gå och möta Thomas ! W O H O !
Min kväll igår var lugn omen rolig, vi fick inte gå ut för dom ville inte de. Men de var inget att tjafsa om, man kan ju faktist ha kul inne också och nu när alla kusiner va där så var de extra roligt :).
Vi låg och kollade på en skräckfilm, och jag är inte sån som älskar skräckisar så jag låg i Josses knä och hon kramade om mig och så blev de av reflexs att jag skrek till, haha.
Har inte så mycket mer att skriv, eller rättare sagt, jag orkar inte skriva mera. Ska ändå gå och möta min älsling snart, puss och kram !

Kommentarer
Postat av: jso

hahah hälsa så gott från mig ;D

2008-05-18 @ 14:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0