16 Maj / Otrolig dag.

Sha sha !
Kom hem för ett tag sen, har varit ute med Sanne och Janette. Vi skulle cykla tre pers på en cykel och vi hade dock ingen pakethållare, men de hindrade inte oss från att cykla minsann. De va bara att sätta sig två pers på sadeln och en på styret. - Jo vi ramlade några gånger, men vi ställde oss upp igen och började cykla igen.
Thomas var här och åt med oss också, lite små mysigt sådär. Alla syskon hade sin snubbar med sig ;). Haha, Malin hade Dino, Sandra hade Sickan och jag hade Thomas :) Fast Charlie och Vincent hade inga tjejer med sig :O. Haha, ifall dom skaffar tjejer så blir vi tolv stycken i vårat lilla kök :). Men tro mig, de funkar. Vi är en enorm familj som kan allt tillsammans :). Och jag älskar alla lika mycket, riktiga syskon och låssas syskon, styvfar och papi, min älskade mamma och Dino som är som min storebror fast han är Malins pojkvän :). Äsch, i love all them. Stora som små, tjocka som smala, jag älskar rt alla ! :)
Jag ska snart krypa ner i sängen och slå på tvn och sappa lite. Känner mig riktigt trött, de har varit skola idag och i skolan är jag inte en av dom piggaste, men jag var ovanligt pigg faktist.

Jag blir bara väldigt irriterad på min lärare Anno. De är en väldigt liten sak jag irriterar mig på men hon ska alltid komma med så onödiga komentarer och är så stressad och jag tycker att de går ut över oss elever. För hon ställer sig och skriker åt ingeting och är bara almänt jobbig.
Men idag gick en viss person till rektorn, jag nämner inga namn för jag vet att hon/han vill inte de. Anyway, den personen gick till rektorn för att snacka om att byta klass och att snacka om Anno. Så fick Anno veta att personen hade varit hos rektorn så ställer hon sig i matsalen och skriker att hon har gått bakom ryggen på henne för att personen har varit hos rektorn och pratat ? Kallar hon de att gå bakom ryggen ? JAG tror att rektorn inte kan koll på alla lärare på en skola, visst hon har väldigt mycket kontroll över allt och så, men va tusan, en elvev måste väl ändå få kunna gå til lsin egna rektor och prata om lärare ? Eller har jag fel ?
Och sen på lektionen kunde jag inte låta bli att vara lite extra irriterad mot henne, haha. Elin jag och Sanne satt och gjorde papperflygplan med papper hon gav oss och hon lackade lite smått (a).
Men jag är ju en riktigt ond människa så jag kunde inte låta bli att fortsätta ! HAHAH !
Förlåt mig, men jag kunde verkligen inte låta bli. Att vara elak är en av mina dåliga sidor, men de är extra roligt när de gäller Anno :).

Fråga ; Tycker ni att de är att "gå bakom ryggen" på en lärare för att eleven pratar med sin rektor om sin lärare och att byta klass ?


Kommentarer
Postat av: malin

Man får göra det man känner för!! :):)

2008-05-16 @ 23:58:28
URL: http://murriis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0