16 Maj / Hemma

Hejsan hejsan, jag sitter här och äter mina otroligt goda kakor som är nyttiga ! Jätte goda enligt mg :).
Nu väntar jag på att Thomas ska ringa så jag vet hur de blir idag. Sen ska jag ringa Sanne och fixa mig ltie så jag ser ut som en människa. Haha, jag gick med mina bagie jeans idag och en tröja, lite skön stil sådär. Hade inte ens borstat håret imorse, haha. Så ist för att borsta håret satte jag upp de i en knut så slapp jag de idag.

Sista lektionen hade vi slöjd, haha. Sannes och min favortit lektion med Barbara (Barbro). Vi gick in i de lilla omklädningsrumet i slöjdsalen och låste och ställde oss på stolarna och dog av skratt, haha. Jag vet att man ska vara snäll på lektionerna och mot lärarna, men när vi har trkigt så måste nånting hända ! :)
Barbro ba ; Om ni inte kommer ut därifrån hämtar jag fullgubbarna på hökarängsplan efter som har ätit bruna bönor så kastar jag ner dom till er där ! Hahahhaa, tanten är galen ;).
Nej men nu ska jag göra makkisar och köttgärsås på burk !
PUSS PUSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0