14 Maj/ Städa Städa

Hejsan hejsan !
Nu hr min dag börjat och jag har varit ute på en lång promis med lillen så hon fick kissa. Nu är jag hemma igen och jag ska börja med att städa hela lägenheten, byta sängkläder osv.
När lillen och jag var ute mötta vi Sanna och Janette, dom skulle gå och jobba på "lekit" tror jag att de heter :).
Nej men de är väl bäst att jag sätter igång med att städa så jag blir klar med skiten.
skriver mera när jag är klar om några timmar.
Pusshej. Och önska mig lycka till :).

image105 Stora ögon ? Äsch, sommar sommar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp, och det känns så otroligt underbart! Sudenten, here I come!

Lycka till med städningen!=)

2008-05-14 @ 10:14:01
URL: http://happylifeofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0