14 Maj / Läggdags.

Klockan börjar närma sig tio och jag ska lägga mig i sängen och kolla lite på tv. Jag låg och kollade på Grey's, och då insåg jag att klockan var över nio och ingen av mina föräldrar var hemma. Mami sa att hon skulle komma lite senare, men då trodde jag att hon pratade någon timma ? Nej minsann, då var de flera timmar ;). Haha, jag visste inte ens att Jocke stack, men de insåg jag när han inte svarade när jag ropade på han, hihi.
Imorgon ska jag träffa T och hans vän, sen ska jag plugga som en galning.
Men nu ska jag krypa ner i sängen och slå på tvn och läsa min skvaller blaska :).
Hej å hå !


Fotograf; Jag
I min blogg är sommaren igång för fullt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0