13 Maj / Jaha ni.

Hejsan hejsan. Är allt bra med er ? - Själv är jag lite små seg.
Vet ni vad ? Jag funderar på att lägga ner med bloggen, eller lägga ner att skriva ett tag. För jag orkar inte, och jag har så mycket i skolan just nu. Visst de kan vara skönt att slappna av och sätta sig vid bloggen, men hur många är de som läser min blogg ientligen ? De är bara några stycken om dagen. - Nej jag skriver inte blogg för andras skull, utan för min egna. Men de skulle ju vara lite roligare om fler läste min blogg och så. Men de är vad jag tycker.
Hej å hå.
Ska gå och möta T snart, hejhej !

Kommentarer
Postat av: Mallan

din blogg är kul, lägg inte ner den :)

2008-05-13 @ 20:21:46
Postat av: Linda

Aa oki, men det är ju riktigt bra att en del skolor gör så! Hur bra som helst=)

Plugga är sämst! Skönt att det snart är studenten!=)

2008-05-13 @ 20:45:14
URL: http://happylifeofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0