10 Maj / Oj

Dagarna bara rusar iväg ! Jag tyckte nyss att de var den 1 maj och så plötsligt är de den 10 maj :) .
Vädret är strålande ! Kan bara gå i linne idag. Men jag som ska till stan tar med mig en tröja och en tunn jacka. Ska till medis och fika lite med Hanin och bara umgås, vi har en del att prata om också :) .
Idag har jag på mig ett par jeans och ett långt grått linne, håret har jag i en fläta. Sandra som har åkt till Spanien tog ju självklart med dig hårfönen, så jag har sprungit runt och rockat med håret för att få de tort, men nu är de tort som tur är.
Snart ska jag rusa ner till Malins jobb i centrum sen ska jag gå till bussen och åka in till gullmars och möta Hanin.
Skriver antagligen mera när jag kommer hem ! För nu måste jag gå och göra klart de sista. Puss och kram syns på stan ? ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Det lät som en riktigt trevlig kväll det!
Badat redan nu? I havet?:O

2008-05-10 @ 13:55:30
URL: http://happylifeofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0