Tillbaka

Nu är man tillbaka igen, har ätit och letat påskägg :) .
Vi fick faktist ledtrådar och på mitt papper stod de ; ...., ... på ... där ...., ... vem .... ... i ... är.
Först fattade jag ingeting, men tillslut så förstod jag, förstår du vad de ska stå ? Spegel, Spegel, på väggen där, säg vem som vackrast i landet är.
Och de första jag gjorde var att började leta i hallen bakom den jätte stora spegeln, men sen kom jag på att de fanns ett badrum också, så jag sprang först in på stora toan men där kunde man inte kolla bakom spegeln, så jag gick in på lilla toan och där var de ! Hahahah, jag blev överlycklig.
Sen så spelade vi nåt spel och förlorarna fick plocka ut diskmaskinen, och du tror inte att vårat lag förlorade då ? Hahaha, jo du. Vi förlorade minsann, jag, Charlina och Jenny förlorade. Så de var bara att resa på sig och ut i köket och plocka ur diskmaskinen. Men de gick snabbt eftersom att vi var tre stycken.

Igår satt Charlina och jag och gjorde om min blogg faktist, va tycker ni ? Blev den fin ? Jag blev iallafall nöjd med den. De finns bara en grej som jag måste lista ut hur man ska göra, och de är bilderna jag vill ha på mig högs upp i hela bloggen. Sen när jag jätte nöjd !
Vet du ? Jag har sjukt ont i magen .. Jag tror jag har ätit för mycket godis, (a) .
Och mer ska de bli ! Det är ju påsk ?! Då kan jag ju inte bara sluta ät ?! De här är bara början förstår du ;).
Nu kom Charlina upp och satte sig bredvid mig (: .

Igår så va vi inne i Tyresö centrum med några vänner. Charlina kände alla grabbar, dom var faktist trevliga tycker jag. Luktade gott iallafall, hahaha. Charlinas loverboy var där också.
Nåt mer man kanske bör berätta ? Nej jag tror faktist inte de, eller jo, jag saknar Benny.
Det var nog bara de. Datamusen håller på att dö också så den sitter på laddning så jag passar på att skriva blogg !
Ska köpa ett par skor i veckan tror jag, om jag orkar mig till farsta igen. Men de tror jag nog. Får dra med mig Charlina eller Sanne eller nån :) . Vill ju faktist inte åka själv (a) .
Mamma och Jocke är i fjällen nu också, så jag bor hos kusinerna hela helgen. Sen på måndag ska vi till småkusinerna och fira Sebastian, han fyller tre eller fyra. Blir stor kille nu, din skitunge :) .
Kanske får några kort på dig och din storebror Andreas så jag kan visa hela världen vilka gulliga små kusiner jag har som nästan ser likadana ut ! Det är helt otroligt vad dom är lika.
Vi ska äta påskmiddag snart, gud vad gott de ska bli ! Är inte så sugen just nu, men gott ska de bli.

Igår kväll så satt vi och tittade på en skräckis, den hette När lammen tystnar. Den var spännande men ändå lite smått läskig. Sen mitt i filmen så stoppar Berci och säger att vi ska äta glass, och jag fick så otroligt mycket så de inte är sant ! Jag åt inte upp allt, lämnade hälften.
Nu hoppas jag på att musen har laddat klart så jag kan fortsätta med de jag slutade med - Vara inne på pa.
Skriver kanske mer lite senare eller ikväll ifall jag har tid.
Glad påsk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0