skolan

Sitter just nu i skolan, vi slutar vid fyra och då ska T vara här tror jag.
Uffe försöker få igång nåt matteprogram så vi kan sitta och göra matte på datan men de funkar inte så jag är inne på pa och kände för att skriva några rader här :)
Vi hade musik prov idag, fick reda på de imorse men jag kunde de kanske bra, fick nog iaf ett G om inte högre. Imorgon ska jag ha prov i SO, ska plugga lite ikväll. De är bara några frågor som man ska kunna svara på och så ska man kunna sätta ut nårga vatten och grejor. Men jag kan faktist inte sätta ut vatten grejorna men de är bara att plugga plugga plugga tills dom sitter. Mer kan jag inte göra. Bara plugga och greja de.
Nej men nu orkar jag faktist inte skriva mera, skriver nog ikväll.
Pusshejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0