skolan '

Jag sitter just nu i skolan och tar de lugnt.
Ska skriva om gatubarn men jag tog en liten paus och satte mig och skrev här :)
Igår så var jag hemma hos Johan och Eric :)
Johan och jag tittade på film sen så hoppade Eric på mig och började kittla mig, hahah.
Sen puttade jag han i sängen och satte mig över han och skrek ; JAG VANN ! JAG VANN !
2 sekunder efter låg jag underst. Hahahah. Jag är inte den starkaste och han är ett år äldre och väger lite mer än mig & är lite längre, så nej, jag hade ingen chans.
Sen när dom skulle följa mig till bussen så cyklade han nästan på mig, hahah. Jag stod och skrek och han bara skrattade. Johan stod bara och tittade.
Ska till dom i helgen tror jag och bara ta de lugnt :)
Nej men nu ska jag faktist skriva lite.
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0