självförtroende

Jag tänkte berätta lite vad som händer i mitt liv, i skolan och i min omgivning där.
De finns ju både negativa och posetiva saker i skolan, och de kommer de alltid att göra.
Dom snea blickarna man får, men såna blickar får man nog i stort sätt i varje skola man går i, och de spelar nog ingen roll ifall de är i skolan eller inte, man får helt enklet blickar vart man än går.
Jag ska berätta en grej som jag och min käre mor pratade om idag; Allt började med att mamma jag och Jocke satt och pratade om löner och kreditkort och sånt, jag vet inte hur vi kom in på de men vi började prata om att kolla snett på folk och dom som kollar snett på oss och andra. Då berättade jag att de fanns en tjej i min skola som ser ner på mig varje gång jag går förbi henne, jag har ingenaing vad jag har gjort henne och jag känner inte henne. Och då berättade mamma för mig att de nog var för att jag hade självförtroende och gick med de också.
Hon sa också att de var nog att hon var helt enkelt avundsjuk på mig bara för att jag mår bra. Hon måste trycka ner nån för att hon själv mår dåligt. Hon måste få andra att må dåligt. Men när hon tittar på mig nu, vet du vad jag gör ? Jag ler bara och stäcker på ryggen och går som jag aldrig gått förr.
Människan har problem.
Nej men jag ska inte låta er lyssna på de här tråket, hahah. Hade inte så mycket annat att skriva om. Imorgon åker jag till kusinerna, kommer hem på måndag antagligen.
Men nu ska jag göra lite nytta åt folket. Ha de trevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0