onsdag & trött

Hej alla glada !
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag och jag ber om ursäkt för de. Men jag har inte haft lust. De har hänt så mycket på sistonde så jag har inte tänk på att skriva blogg fören jag ligger i sängen och nästan sover !
Men idag så tog jag all min ork och satte mig framför min långsamma data och började skriva ! Jag har varit hemma hela dagen så jag har legat i sängen och sovit. Har haft riktigt ont i magen ! Vaknade i natt av att jag hade kramp i magen. De va lite små läskit, men tillslut så somnade jag om.
Var ju på middag i måndags, de var ritkigt mys ! Vi åt tacos och till efterrätt blev de chokladpudding ! Isabell och jag trodde att vi kunde trycka i oss två stycken men vi åt bara en var ! Hahahah, sen gav jag min till mimmi :).
Sanne och jag kom hem runt sju halv åtta. Och då satte vi oss vid datan och sen åt vi. Vid nio tio tiden hoppade jag in i duschen. Vi kom i säng runt elva, då låg vi och pratade och tittade på tv, sen så somnade vi båda skit snabbt !
På tisdagen var vi uppe kvart över sju och ute med huden redan vid halv åtta ! Och Sanne hann duscha också !
Sen va de bara att göra sig iordning, vi kom hemifrån runt nio tiden. De var skönt att inte stressa.
Har varit rätt stressig den senaste tiden, jag tappar jätte mycket hår och jag äter inte så mycket. Inte bra, inte bra.
I påsk ska jag vara hos kusinerna ! Hela påsken med Charlina min kära :) , Vi har ine sätts på jätte länge ! Kommer inte ens ihåg den sista gången ?! Nej va hemskt ! Men jag ska ju till er på fredag och mysa ! :)
Så är jag hos er hela helgen.
Igår var Sanne och jag i farsta och jag köpte skor ! Vi får se ifal jag åker till farsta imorgon med och köper dom andra skorna jag ville ha.
Jag börjar bli lite små trött, funderar på att gå och lägga mig en stund och sova.
Vi får se ifall jag skriver mer ikväll.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0