ny kväll, ny trötthet

Hejhej ! Allt bra med er denna kväll ? Med mig är de helt okej, lite smått trött. Men de duger !
Har varit inne i stan idag med Charlina, vi hittade ett par trosor på Gina, fast jag hittade två par trosor, mina andra hittade jag på TopShop, ett par superman trosor !  Hahaha, riktigt heta faktist ! Sen hittade jag ett par örhängen på h&m. Jag blev nöjd, men vi hittade ett par skor också MEN jag hade inte tillräkligt med pengar. Ska prata lite med mamma om de.
Juste ! Charlie har fått hjärnskakning och brytit näsbenet när dom åkte skidor, hans vän bröt näsbenet också. Mamma skickade sms till mig och berättade de, sen så ringde hon upp mig och jag blev glad att hon gjorde de för jag har saknat henne så mycket den här helgen ! Dom har ju varit i fjällen. Hahaha, jag kan knappt vara ifrån min mamma i en helg. Det kallar jag riktigt mor&dotterskap. Min mamma är min riktiga första bästa vän !
Och jag är glad att jag har en sån bra relation med mor min. Jag älskar min mamma mest och jag hoppas att du läser de här ! :)
Nu ska jag berätta en grej för er ! Det går jätte bra för mig i skolan just nu ! Mina betyg blir högre och jag kämpar på, lyssnar på mamma, Malin och Dino mest.
Nej vad jobbigt, mamma och Jocke ska resa bort den 28 i tio dagar ! Och jag klarar mig knappt utan henne i en helg ?! Hur ska jag klara mig utan henne i tio dagar ?
Jo, Malin är min andra mamma, fast hon är ju min storesyster men när inte mamma finns där finns alltid Malin där ! Och de är jag tacksam över. Malin och Dino har fått in mig på rätt väg tycker jag.

Imorgon ska vi till småkusinerna och fira Sebban, vi ska vara där vid fyra hörde jag. Vi ska äta där, hoppas att de blir nåt gott !  Blir säkert nåt enkelt men gott !
Fick höra att Simon tyckte jag skulle bli sångerska. Hahaha, han tycker jag har fin röst, jo men de tackar man väl för ! :) .
Vad mer finns de att skriva ? Jag vill ha mina skor som jag hittade idag ! Ska kolla lite med mamma om hon vill åka in till stan med mig nåndag i veckan. Eller så kan Jocke göra de, nån måste bara göra de med mig ! :)
I want a shopping day ! Fyller ju år om fyra månader också så de kanske är bäst att skriva en önskelista ? Eller vad tycker ni ?
Jag önskar mig nog inte så mycket, en shopping idag. En parfym, och smycken ! Och en resa till Thailand skulle inte vara fel ! ;)
Äsch, jag blir glad bara jag får nåt litet ! :)
Nej men de var väl allt för mig, skriver kanske mer imorgon när jag kommer hem eller nåt.

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0