jag vet att jag inte ..

.. bör vara vaken nu, men vet ni vad ? Jag är inte så trött och jag känner att jag har en del att skriva om.
Vänta, ska bara hämta mitt täcke.. Så dä ja, lite varmare blev de. Kände att jag frös lite grann. Ska nog gå och lägga mig snart fast jag inte är trött. Jag ska inte vända på dygnet har jag bestämt mig för men ni ser ju redan hur de har gått. Igår gick jag och la mig runt två ! Inte bra, inte bra. Men jag var inte trött men tillslut så somnade jag tll tvn som jag oftas gör. Lite skönt iallafall.
Thomas ringde och väckte mig tjugo över tio imorse, kom upp vid tolv.
Imorgon ska jag nog vara med tjejerna, jag har saknat att vara med dom ! Känns som jag vara har varit med massa grabbar hela tiden ! Så nu tycker jag att de är dags för att vara med tjejerna ! På fredag  ska jag på bio med Sanne och Isabell :) . Undra vad de blir för film.

Vet ni ? Det känns som jag inte kan lita på så många av mina vänner längre. Alltså, alla förändras så mycket. Alla blir så mycket .. fjortis ?
Isabell och Sanne är min blommor och dom kan jag lita på !
Men de är hemskt när alla förändras för mycket. Inen är sig själv, och ja, jag vet att alla förändras .. men de här kanske är lite för mycket ? Men vad ska man göra ? Man kan ju inte förändra en person om inte personen själv vill de.
Äsch, jag ska nog gå och tvätta bort mitt smink och gå lägga mig !
Skriver antagligen mer imorgon.
/ L

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Mina vänner förändras också, dom felsta är fjortisar nu, men jag tänker inte bli som dom, puss&kram

2008-03-28 @ 01:53:40
URL: http://corney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0