godmorgon !

Godmorgon alla glada !
Det är ganska fint väder ute idag, soligt. Men de ser inte så varmt ut men vi får hoppas att de är lite varmare än igår.
Idag har jag på mig min hökarängstjocktröja och ett par jeans. Ganska mys stil, men den får duga idag. Jag ska ju bara till skolan.
Ja ni, de händer inte så mycket idag, tror att jag ska träffa Thomas och snacka. Sen måste jag plugga också. Oj, jag fick sms ;)
Hoppas att de inte blir en tråk dag idag, jag vill ha roligt idag !
Jag drömde en mardröm inatt också, jag drömde att Thomas dog och då tog jag livet av mig,usch va hemskt de var. Men sen vaknade jag med ett leende på läpparna och insåg att de var en dröm ! :)
Jaja, snart ska jag gå till skolan. & nu orkar jag inte skriva mera, sitter här med en tandborste i munnen och ser ut som ett fån. Hahaha. Nej nu ska jag göra de sista och den gå.
Skriver nog mer ikväll eller ifall vi sitter i datasalen i skolan.
Pusshejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0