godkväll !

Hej alla bloggisar !
Jag är med Sanna idag igen, hahah. Hon sover hos mig i natt med :) . Sen imorgon åker vi hem tillsammans till Hökarängen, men först ska vi möta Thomas i gullmars.
Vi va ute en stund idag och vi passade på att gå förbi Eric. Han började kasta snöboll på mig, jo men tack ! Omtänksamt, bästis ;) .
Äsch, vi ska väl gå och lägga oss snart eftersom vi ska upp vid nio imorgon. Vi får se ifall jag hinner skriva blogg, men jag tror nog inte de.
Trevligt inlägg va ? - Nej inte de minsta. Men jag har inte så mycket att prata om faktist.
I torsdag kan jag ju bara meddela att Sanna och jag hade galet kul !
Hahaha, jag satt och skrek " JAG ÄR NYKTER" , hahaha. Crazy biaaaatch.
Jaja, de var allt för mig denna tråk kväll. / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0