god morgon !

God morgon mina vänner !
Klockan är lite över sju och jag är redan klar ! Jag var riktigt snabb idag faktist, haha. Nej men jag plattade inte mitt hår, har mitt nartuliga lockiga som jag i stort sätt aldrig går i. Men lockarna va så otroligt fina så dom får stanna kvar i mitt hår.
Igår så var jag med Thomas, vi gjorde inte så mycket. Jag höll på att somna igen .. Jag är inte förvånad så trött som jag var. Men sen när jag väl höll på att somna kommer Malin och Dino hem och springer in i rummet, Dino tittar bara in och sen går ut, sen kommer Malin och hoppar i sängen ! Sen blev de så att alla fyra låg i min säng och tittade på tv, sen gick Dino och Thomas ut på ballkongen och Malin och jag låg kvar i sängen, men sen kom dom ju tillbaka och då hade Dino och jag krig, hahaha. Han slog till mig och han puttade ju mig i sängen hela tiden så jag ramlade men jag gav inte upp och ställde mig upp igen men tillslut så tog Thomas tag i mig och sa att jag skulle sluta för han visste att jag inte skulle ge upp (a) Hahahaha ! Nej men de var lite smått roligt.
Idag ska jag nog hem till pappa och bara ta de lugnt. Charlie och Vincent kommer hem till mamma idag så jag åker hem till pappa så jag får lite lugnt och ro. Men jag åker dit ikväll nångång när mamma har kommit hem.
Skönt att umgås lite med pappa, men jag vet inte ifall jag har ork till att åka dit men jag vaknar nog till liv när jag kommer till skolan ! :)
Vi brukar ju ha kul där ! :)
Igår på elevensval & på matten, jag hade skit kul ! Fast Roger blev ju lite smått sur men han får faktist tåla att vi snackar ibland !
Juste, jag har fått mina kläder som jag har beställt & nu fick jag ett sms som jag ska gå och titta på, skriver mer ikväll eller ifall vi sitter i datasalen idag !
Ha de bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0