.

Hejsan alla glada !

God morgon kanske inte är de rätta ordet, klockan är ju trots allt snart två.
Sandra (storesyster) och jag ska till Malins (mellansyster) jobb snart. Jag tror att Sandra skulle in på ica och köpa balsam. Både hon och jag fick stå och kämpa med vårat hår, vi har ju jätte tjockt hår båda två !
Jag fick ut mina tovor efter allt kämpade, och nu har jag plattat de lite, håret blev inte så lockit idag som de brukar, men jag fönade de också så de är inte så konstigt. Satte upp en låg hästsvans & så ligger håret på sidan. Det är väl ganska fint, tycker jag.
Jag har ju varit hos pappa hela helgen och idag ska jag hem till mamma eftersom att de är skola imorgon.¨
Jag ska ju bort med ett par tjejer då och en fält assestant och vi ska äta tacos och sen ska vi diskutera om ifall vi ska börja med någon aktivitet. Jag tycker att de ska bli mys.

Jag saknar Thomas riktigt mycket faktist .. Får inte träffa han fören på tisdag ! Usch, men de är bara att hålla ut. Den dagen kommer snart !
Men nu ska jag faktist sätta på mig ett par byxor sen ska jag vänta lite på Sandra och sen går vi ner till centrum och in på Da capo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0