en morgonpromenad är härlig.

God morgon mina vänner !
Hopppas att allt är bra med er. Med mig är de toppen ! Jag är på gott humör och jag känner mig ovanligt fin idag faktist. Har en sne låg hästsvans som hänger över axeln. TRöjan som jag köpte igår har jag också på mig, under den har jag ett svart linne. Sen har jag mina jeans från bikbok som jag köpte för ganska länge sen och jag hade glömt bort dom. Dom låg ju i mammas garderob så de är inte så konstigt att jag hade glömt dom. Hahaha.
Men dom sitter faktist skit bra på mig ! Sen har jag ju ett par jätte fina örhängen, dom är blåa och dom hänger lite. Passar perfekt till mina blåa ögon, tycker jag.

Juste, jag tog en morgon promenad med S imorse. Den blev inte så lång men jag vaknade till liv när jag kom in, så nu är jag pigg och glad !

Jag slutar fyra idag, men Uffe brukar släppa oss vid halv. De är lite skönt faktist. T ska ju komma idag ocksp, lite mys sådär. Vi får se vad vi gör.
Hoppas Yodit kommer till skolan idag ! Hon är helt otroligt måste jag säga dig. Alltid glad och alltid posetiv. Man kan snacka med henne om allt. Och de är så skönt. Hon förstår och hon hjälper en ! Tack för att du är min vän, hjärtat !

Jag börjar tjugo över åtta så jag måste gå tio i.
Nej men jag orkar inte skriva mera, kanske skriver mer ikväll.
Sätter in en liten klocka är bredvid :) .
         
                                                                                                          image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0