dagens inköp.

Det jag köpte idag var en tröja ! En riktigt fin en, från Gina för 200 kr och jag blev riktigt nöjd med köpet !
Käkade ute med mamma och Jocke idag på en pizzeria i farsta centrum, de var ju en riktigt mys ställe. Vi har ätit där en gång innan så vi bestämde oss för att äta där igen !Kommer faktist inte ihåg vad jag tog för pizza, men god var den ! Men jag äter ju inte en helt, äternog som mest en halv sen är jag riktigt mätt. Men efter vi hade ätit så gick vi runt och tittade lite. Jag hittade ett par jätte fina skor men dom köpte vi inte. Jocke hittade en kavaj som var super fin ! Satt verkligen jätte bra på han ! Men den köpte han inte. Mamma hittade massor av skor, som vanligt. Hahah. Hon hittade ett par skor som jag fasnade för. Dom var jätte fina ! Synd att jg redan är så lång, och då kan jag inte ha dom när jag är med T, för då blir jag längre än han. Hahaha.
Äsch, jag får klara mig utan dom. Finns fler fina skor !
Tittade på ett par jeans också. Jag hittade riktigt mycket idag också ! Ett par trosor också, jätte söta. Ska köpa dom när jag har lite mer money.

Nästa vecka ska vi ha dansprov på idrotten, men de blir nog inga problem ! Jag är faktist riktigt duktig på att dansa. Mina äldre syskon är också de men de är ingen av oss som går på dans. Men jag funderar faktist på att börja, men vi får se hur de blir med de. Får faktist se till att de ska bli av.
Jag ska köpa en grej till min mor för att visa att jag uppskattar allt hon gör för mig. Det är inte ofta jag gör de så jag får ta och göra de nu


Ni vet nyårslöftet man har år efter år efter år ? Mitt är att sluta bita på naglarna, och vet du vad ? Jag har lyckats ! Jag biter inte på mina naglar nu. Och nu är dom ganska långa och fina ! Jag tycker faktist de är jätte roligt att sitta och hålla på med naglarna. Hahaha.

På fredag kanske jag ska träffa Hanin. Vi får se vad vi gör, kanske åker in till stan eller slussen igen och bara tar de lugnt. Kanske tar en promenix och bara pratar om vad som har hänt. Det är också skönt. Vi kanske tar en fika i medis som vi brukar göra.


                        Härliga minnen.


Tröjan jag köpte & blev otroligt nöjd med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0