big girls dont cry.

Det gäller bara att bita ihop och inte ta emot skiten.
Svårare än de låter, tro mig. När han kommer med dom otroligt onödiga komentarerna så blir jag bara så arg.
Låter som en liten mes som inte klarar av nånting just nu, men jag orkar verkligen inte med allt folk som går och behandlar folk som dom inte vore mnniskor ?! Blir så upprörd när han springer runt och säger vad som helst till folk ! Nej jag orkar inte lägga massa onödig energi på att skriva om honom. Det gäller bara att vara stark och köra på !

Imorgon kommer Thomas ! Saknar honom jätte mycket .. Det är riktigt jobbigt att vara utan han faktist.
Vi har varit tillsammans i nästan tre månader så man börjar vänja sig att alltid ha han vid sin sida. Sen när han inte är där så är de nästan lite för tomt.
Jag orkar inte skriva mera, skriver antagligen imorgon !
Pusshejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0