9 Juni / Kläder ?!

Okej, nu är de såhär .. jag har ett litet problem. Jag har ingenaning vad jag ska ha på mig på skolavslutningen !
Men jag pratade lite med mami och jag tror att hon satte in pengar på mitt konto så jag kunde åka in till farsta imorgon och kolla lite. Jag måste hitta en tunika !
Jag är så smidig att jag kommer på de två dagar innan allt också, klantiga Lina är här. Jojomensan, helt rätt.

HAHAH ! Satt just och kollade ut igenom fönstret på två killar som puttade på en liten gul bil nerför en backe, haha :). De såg lite små kul ut faktist.
Från den ena saken till den andra, snart är de midsommar ! Vad ska ni göra då ?
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag ska iaf vara med Thomas. Jag tror vi ska vara hemma hos hnom, eller så följer vi med Mami och Jocke till Katrineholm och tar de lugnt där :). Badar & sånt you know.
Någon som vet hur vädret blir då ? Blir de fint tro ? Vi får hoppas på de bästa iaf !
Och vet ni vad proffset har gjort ? ;. Haha, jag har bakat kladdkaka :). HUR GOD SOM HELST !
Nåt som ni ska smaka är min kladdis, den är gjord av kärlek :).
Men nu ropar mami att vi ska ut på en promenix med hunden och jag vill följa med, skriver antaligen mer ikväll ifall jag hinner, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0