7 Juni / Stan

HEEEEEJSAN ! :D
Hur mår ni ? Jag mår faktist asbra ! Saknar Thomas bara lite :( :( :(.
MEN VI TRÄFFAS SNART IGEEEN ! :D DYDYD.
Ojj vad jag är glad idag, men de är väl antagligen för att jag ska träffa Hanin.
Pappa och Thea sover inte hemma, så de blir bara Sandra och jag hemma idag i think :).
Sickan kanske är här med Sandra också. Jaja, vi får se hur de blir.
Thomas ska ringa mig snart också, W O H O !
Vet ni när jag gick upp imorse ? Tjugo över tio ! Oherregud vad trött jag var, eller asså ajg hade ställt klockan men på tio men jag låg kvar och smsade lite med Hanin en stund sen kom jag upp och åt lite frukost.
Hur gott som helst faktist.
Oj, snart ska jag gå till bussen och åka till gullmars som vanligt och möta Haninballen :). Kommer nog bli en härlig idag som vanligt med Hanin, åka in till stan är de bästa jag vet när jag är med Hanin.
Jaja, nu orkar jag inte skriva mera, skriver mer när jag kommer hem. Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0