6 Juni / Hemma :)

Goddagens :).
Vet ni hur vamrt de är ute ? :O När jag gick ifrån bussen så dog jag av värme, sen när jag kom hem kastade jag mig in i duschen foch nu kännerjag mig som en ny människa, hur skönt som helstom du frågar mig :).
Nu sska jag bara göra mig iordning och sen ska jag gå till bussen och dra mig mot min älskade man.
Och igår hade vi hur mysigt som helst ! Vi satt och åt, vi grillade och vi va bara tjejer. Men sen när vi skulle sova så berättade Linda en spöhistoria som va sann och den handlade om de huset vi sov i. Shit, jag höll verkligen på att skita ner mig för att jag va så rädd. Sen låg jag nästan på Sanne hela natten för att jag va så himla rädd (a). Jag vet, jag va lite fjollig av mig.
Men nu gott folk måste jag faktist göra mig iordning för att jag ska hinna, jag har ingeaning vad jag ska ha på mig så jag måste ha lite mycket tid på mig, men jag skriver ifall jag hinner. Puss puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0