6 Juni / Härligt att vara hemma

Godkväll alla.
Jag kom precis ut ur duschen och nu blir de ett litet inlägg sen blir de nattinatt. Jag har haft så otrolgt ont i magen idag, jag fick de när Thomas och jag satt på bussen idag. Sen höll jag på att somna på hans axel när jag lutade mig mot den på bussen. Men så blev de inte, precis när jag va som mest avslappnad skulle vi byta buss och hålla på. Men nu är jag iaf hemma och jag saknar han mer än jag någonsin gjort ! Känns så jobbigt att vara utan dig, vet du de ?

Just nu sitter jag och kollar på en film på trean medans papi och Thea sover i soffan. Haha, så söta :).
Jag ska också  börja tänka på refrengen och gå och sussa.
Nu orkar jag faktist inte skriva mera, jag har bara varit hemma hos Thomas idag och tagit de lugnt.
Imorgon ska jag in till stan, men nu ska jag gå och borsta tänderna, puss puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0