5 Juni / Underbar dag.

De har verkligen varit en härlig dag idag. Jag har varit på Dinos och Dennis student, Dino var hur full som helst ;). Hahah, han satt och frågade mami om jag fick ta en bärs men de fick jag inte för henne och Malin ;). Sen satt han och sa att jag va hans lillesyster och han skulle kunna döda förmig. Jaaa, gölligt Dino :).
Nu måste jag bara få tag på Thomas ! JAG SAKNAR HAN ! Jag bad han ringa upp mig men ack, inget samtal än från min älskade :O. Vart är du, snygging ? Jag saknar din röst och din närhet.
Äsch, snart måste jag röra mig mot Sanne, och vi ska ta bussen som går 18.52 till sköndal. Kuljul, ska sova i sovsäck inatt, haha inte riktigt min grej men de ska bli mysigt :). Sen imorgon åker jag till Thomas, de betyder att jag måste hem tidigt.
Men nu mina vänner ska jag springa på toa sen ska jag hem till Sanne, puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0