5 Juni / Dinos student.

Godmorgon alla glada ! :)
Idag ska jag på Dinos student, så jag fick vara ledig idag :).
För ett tag sen vaknade jag av de ringde på min mobil och de va Sanna som ville nåt men jag kommer inte ihåg vad för jag va så otroligt trött, och sen ringer Sanne och väcker mig, och sen ber Hanin mig ringa henne, så man fick göra ett undantag.
Juts nu ska jag gå och få i mig nånting för jag känner mig lite hungrig sen ska jag föna håret och sminka mig. Undra vad jag ska göra för kul med mitt hår idag ? :)
Jaja, de märker vi. Men nu måste jag tyvärr gå och göra mig iordning. Skriver antaligen mera när jag kommer hem, men så ni vet, de kommer inte bli mycket skrivande i helgen. Men jag ska försöka att skriva så mycket som de går, puss och kram ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0