4 Juni / Solat&paskis.

Goddagens allihoppa.
Jag kom hem för ett tag sen, jag har legat vid plaskis med Sanna och hennes lillesyster :). Fast hon badade som en galning, sen skulle jag gå ner och doppa fötterna men Julia drog ner mig i vattnet, haha busunge :). Vi har varit ute i solen hela dagen ! Eller sen jag kom hem till Sanna.
Jaa ni, finns inte så mycket att säga.
Jag har inte ätit middag är, och jag är hungrig men dom åt upp allting så jag får antagligen ställa mig och laga nåt eget.
Sanne den stackarn blev äggad idag och gräddad igår, haha. Hon ringde till Sanna och sa de när vi låg och pressade, stackare gumman.
Juste, imorgon ska jag sova med alla morris tjejor i centrum nånstans, vi skulle iaf mötas där. Hur mysigt som helst tycker jag !
Men nu har jag iinget mer att säga, jag ska gå och laga mat. Puss puss !


Kommentarer
Postat av: sanna

haha, klart hon gjorde :)

jag tog bilden STOLT* HAHA !

2008-06-04 @ 21:04:25
URL: http://sannasvedberg.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, klart hon gjorde :)

jag tog bilden STOLT* HAHA !

2008-06-04 @ 21:05:03
URL: http://sannasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0