4 Juni / Godmorgon

Godmorgon gott folk ! De är en härlig morgon här i hökarängen. Solen lyser och fåglarna kvittrar :).
Haha, jag somnade i min soffa igår, de va meningen att jag skulle lägga mig i den och bara kolla på tv med mitt täcke och så, men de slutade med att jag sov där hela natten :). Sen när mami kommer in på morgonen och ska väcka mig så ser hon mig inte i sängen, och inte vid datan, så hon fick nån slags av panik. Men sen såg hon mig i soffan och blev lugn :). Och sen när hon väcker mig så säger hon såhär " Lina vill du veta en sak ?" Och de ville ju jag så jag sa ju självklart ja de vill jag. Vet ni vad hon säger ? Hahah, "DU VISAR HELA TUTTEN, HHAHAHA !" Hahahaha, mamma, min älskade mamma :). Och de ända som jag fick ur mig va hoppsan, sen drog jag upp linnet ;). Lite pervers familj kanske ? Hahah.
Juste, imorgon är jag ledig :). Dino tar ju studenten och jag ska vara med. Så de blir ingen skola för min del, skönt :).
Vet ni vad ? Jag funderar på att byta om, de verkar att de ska bli varmt idag och jag har mina bagiejeans på mig, behöver jag byta tro ? Vi får se ifall jag hittar nåt, eller så kan jag ju bara ta med mig nåt annat :).
Men nu orkar jag faktist inte skriva mera, hörs sen! Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lina du missade kalaset igår! sandra fyllde ju 20 år! vad hände?

2008-06-04 @ 12:57:14
URL: http://murriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0