30 Juni / Imorgon åker jag igen.

Hejsan grabbar och tjejer ! :)
De har blivit mer bloggande än jag föväntat mig ? Men de är bara bra för den delen :).
De känns lite små skumt att inte skriva blogg varje dag, men nu kommer jag ju med ett inlägg minst en gång om dagen. Fast från och med imorgon kommer de bli lite svårt med de efter som jag åker till Varberg imorgon, och jag antar att de inte finns datorer där, men de är ju skönt att slippa datan också. Funderar faktist på att stänga av telefonen men de skippar jag nog, annars får jag väl aldrig prata med Thomas under den veckan. Och sen veckan efter Varberg-veckan så åker jag till landet och så ska Thomas med minsann :). Då alla ska vi bada ! Minst en gång !
Haha, jag måste bara berätta en grej, igår kväll när Thomas och jag låg och kollade på film så skopade han mig ! Åfy vad dom luktade illa ! (Skopa betyder att man fiser och håller haden bakom stjärten och sen fångar fisen med handen och drar den mot nånannans näsa, de stinker !) Han låg och skopade mig minst tio gånger och de luktade lika illa varje gång ! Hahaha. Men jag kunde ju inte låta bli att skratta lite smått. Eller snarare gapskratt.

Jaja, idag har vi varit ute på en liten promenad. Vi gick ner till bryggan. Tanken var att jag skulle bada men ack, jag hamnade på bryggan och solade ist :). Men de blåste lite mycket så jag låg inte länge.
Vi såg en orm också, en liten bebis orm va de :) Jajemen.
Vi har städat våran stuga också, dammsugat och skakat sängkläder och allt möjligt. De gick snabbare än vi hade tänk oss. Men de va bara skönt. Då hade vi ju tid över till annat roligt :).
Men nu orkar jag faktist inte skriva mer :O. Känns som all energi håller på att ta slut ? Usch och fy&blä.
Men de här inlägget kanske är de sista, kanske kommer ett litet inlägg till men de tvivlar jag på.
Men ni får ha en underbar fortsatt sommar !

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0